субота, 29. новембар 2014.

Nude make-up sa malo ljubičaste ♡

Ćao svima!

Na samom početku bih želela da se predstavim. Ono što ću o sebi reći je to da se zovem Angelina i da sam osamnaestogodišnjakinja zarobljena u telu četrnaestogodišnje devojčice (da ne bi došlo do zabune, imam četrnaest godina).
Moj cilj u životu je da obiđem svet i sve prekrasne gradove ovog sveta. Na ideju o započinjanju mog bloga, došla sam u stvari prateći druge blogerke i njihov rad, i u tom trenutku sam shvatila da zapravo i ja želim time da se bavim, i nadam se da ću se ostvariti kao blogerka. No, da ne davim više o sebi počeću da pišem o današnjoj temi.





Dugo sam razmišljala kojom bih temom mogla započeti blog i došla na ideju da bi to zapravo mogla biti ideja o nude make up-u (s obzirom na to da imam paletu senki Essence All About Nude) sa dodatkom nekih boja koje su se meni motale po glavi, kao što je na primer ljubičasta.

Na samom početku nabrojaću proizvode koje sam koristila u ovom postu a to su:
- Paleta senki Essence All About Nude


- Karmin Golden Rose sa vitaminom E u nijansi 92


- Sjaj za usne Aura glossy u nijansi 71


- Krivo sečena četkica za nanošenje senke Aura



Make up tutorial
Iskrena da budem što se tiče teksta za tutorial, ništa nije posebno ni komplikovano, naprotiv samo ću napisati moj način šminkanja ovim proizvodima. Međutim, povrh make up tutoriala, ovaj tekst ima bukvalno svrhu FAVORITE proizvoda jer sam ja oduševljena njima. I takođe važna napomena za ovaj post glasi da nisam svrstala i fotografisala baš sve proizvode koji su vam potrebni, iz razloga što te proizvode ima svako a to su ajlajner i maskara. :)
DA POČNEMO:

Aurinom četkicom (naravno nije isključivo ona potrebna, u obzir dolaze sve četkice koje imate a da su za nanošenje senke) prvo ćemo naneti drugu po redu senku 
(vodoravno, prvi red, baby roza)  iz Essence palete, od unutrašnjeg ugla oka pa sve do polovine kapka (vodoravno posmatrajući, a vertikalno slobodno nanestite do malo ispod obrve) zatim nastavljamo sa petom senkom po redu (vodoravno, drugi red, siva) od polovine kapka ka spoljašnjem uglu oka. Na preseku senki odnosno u sredini stavite malo prve senke (prvi red, prva, beličasi prah) i lagano i nežno pređite prstom preko tog dela gde ste naneli senku u vidu beličastog praha. Nanesite maskaru i ajlajner (po želji). Što te tiče make up-a očiju završili smo. Prelazimo na usne: ukoliko imate olovku za usne u nekoj roze nijansi oivičite usne njom, zatim stavite karmin i sjaj za usne preko.
Make up je gotov, savršeno za večernji izlazak ili svečanu priliku. :)

Nadam se da vam dopao moj prvi post i da ste se snašli i razumeli me, ako je tako dajte mi to do znanja u komentarima, kao i vaše ideje za moje iduće postove. :)
Pratite me na Instagramu ukoliko želite da saznate teme idućih postova unapred:
http://instagram.com/shine_perfection

LOVE, Angelina.

14 коментара:

  1. Blog ti je super,srecno u buducnosti!Imam knjige od Liz Elves prvo prijatelji,zelene boginje,princeza iz Pariza i kalifornijska ljubav!Najbolje su!
    http://mycrazycorner123.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Joj, puno ti hvala. <3
      Ja imam samo prva dva dela jer poslednja dva nisam nasla, stvarno su vrhunske. :)

      Избриши
  2. Welcome to a blogger :) Super ti je post, samo tako nastavi! U znak podrske cu da te zapratim preko g+ :)
    p.s. treba da dodas gfc opciju na blog (proguglaj malo, lako je :) ) tako ce te ljudi moci pratiti i izlazice im na pocetnoj tvoji postovi :)

    poljupci :**

    http://kapege23.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti najmnogopunije<3
      Ukoliko mi nesto ne bude bilo jasno oko toga, jel nije problem da te kontaktiram?:)

      Избриши
  3. Pridruzi se mom blogu,Ja sam tvom,super je post,jako mi se svidja! <3
    http://wathermelonlover.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Post ti je odlican! Srecno u buducnosti! Zapratila sam te na tvom blogu, nadam se da ces i ti pritisnute dugme follow na mom ;3 Link: http://girlwithstyle1.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Ksenija! :*
      Obecavam da cu te followati cim udem ulazila na blog preko kompa. :)

      Избриши
  5. Jako ti je zanimljiv blog, konačno se neko setio ljubičaste boje :)

    Poseti moj blog http://magic-world-by-luna.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Super si ! Samo tako nastavi !

    Poseti i moj bolg : http://svetjednedevojcice.blogspot.com/ i ako ti se svidja uclani se !!

    ОдговориИзбриши