уторак, 30. децембар 2014.

Srećno dugmence! ♡

Ovo je poslednji post u ovoj godini.
Kao što znate, utorkom ide rubrika 'U stilu poznatih', ali danas je drugačije jer je ovo ipak poslednji post (naravno, što se ove godine tiče).

U poslednje vreme nemam inspiraciju za nove teme postova. Praznici polako odmiču, i došlo je vreme da se piše o nečemu drugom, a ja ne znam o čemu!

Pročitajte priču kako mi je svanula ideja za današnju temu!

Mama je juče došla sa posla i trebala je proveriti u pošti da li mi je stigao poklon od Andrijane (sa bloga Kapege's life moments), međutim stiglo je nešto drugo.
To su stvarčice koje sam sa svojom sestrom naručila preko stranice na fejsu koja se zove Srećno dugmence.
Mislim da je ta stranica, apsolutno, raj za oči svake blogerke tinejdžerke. :)

U ovom postu ću vam prikazati stvari koje sam naručila i za sve ću napisati cenu. Stvarčice koje je poručila moja sestra su kod nje naravno, tako da ću vam link onoga što je ona poručila ostaviti naknadno.

Krenimo!


Sve je uredno stiglo u ovoj preslatkoj prazničnoj koverti, koja je bila opšivena sa svih strana pa sam je na vrhu isekla. :)
♥ 

Prva stvar koju ću vam predstaviti u nizu stvarčica je ova washi traka. Sigurno su vam poznate washi trake sa Sofijinog bloga. Za one koji ne znaju, washi trake su ukrasne lepljive trake. U pitanju je traka dužine 10m.
270 dinara.

Zatim sledi i tačkasta hemijska olovka, koja je po mom mišljenju preslatka. Na zelenom papiriću pored, prikazano je kako piše, u pitanju je crno mastilo.
Sigurno ste primetili da sam u poslednje vreme u tačkastom fazonu, hihi.
150 dinara.

Ono čemu sam se najviše radovala jesu konfete. Njih sam poručila kako bih upotpunila fotorafije, prilikom fotografisanja za post.
40 dinara.

I takođe, u znaku stranice Srećno dugmence, od njih sam na poklon dobila ovo preslatko dugmence.

Hemijsku olovku koju je moja sestra poručila možete pogledati ovde, a blokčić koji je poručila ovde.

Obe smo prezadovoljne što se tiče svega. Sve je stiglo ispravno i na vreme.

Ukoliko i vi želite da poručite nešto sa ove stranice samo kliknite ispod:
Srećno dugmence.

I da! Zamalo da zaboravim! Danas mi je konačno stigao poklon od Andrijane, koji sam osvojila na giveaway-u.
Pahuljice su prelepe, oduševljena sam!

ŽELIM VAM SREĆNE PREDSTOJEĆE PRAZNIKE I LJUBIM VAS SVE!

Nadam se da vam se dopao post, u komentarima mi pišite da li da u sledećem postu bude 'Photo corner', u kome ću pisati o tome kako da pravite savršene fotografije i kako da napravite svoj kutak. 
Što se tiče posta 'Photo corner', nije nikakva kopija Tijaninog posta koji nosi sličan naziv. Kutak i njegovo samo uređenje, potpuno se razlikuju.

LOVE,
Angelina.

40 коментара:

  1. Super post, super fotografije i ja isto obožavam Srećno dugmence, ali nikada nisam ništa naručila. Je l' se plaća poštarina? Ako da, koliko?

    teodorassmallworld.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno! :)
      Plaća se poštarina, s obzirom da ti oni pošiljku šalju danas za sutra. Na primer meni je poštarina za sve navedeno što sam poručila iznosila 193 dinara.
      Raspitaj se u inboxu njihove stranice da li mogu da ti pošalju običnom poštom, tako ćeš malo duže da čekaš pošiljku da stigne, ali manje ćeš platiti. :)

      Избриши
  2. Super post, washi traka je naj:-)

    NOVI POST NA MOM BLOGU - http://fashionholicyeahh.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Washi trake su divne, baš mi se dopadaju. Sigurno ću ih naručiti u nekom narednom periodu. I sve ostalo je prelepo, kao stvoreno za nas koji volimo šarene i ukrasne stvarčice. :)

    http://anjalittleworldd.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. O baš je sve nekako retro i prelepo je. :)

    http://maricorner.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. stvarno odličan post, i te stvari koje si kupila ,morala bih provjeriti tu stranicu možda nađem šta i za sebe. haha xd
    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma

    ОдговориИзбриши
  6. Odlične fotografije, nadam se da ću u skorije vreme poručivati nešto odatle, pa ću pisati post. :)
    Samo me zanima, jesi li ti plaćala pouzećem i ako jesi, koliko si platila poštarinu? :-)

    Posetite blog:
    http://diaryofdreamer07.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala. Naravno da se placa pouzecem. Oni su meni poslali posiljku u varijanti danas za sutra i postarina je iznosila 193 dinara za sve gore navedeno sto sam porucila. Kao sto sam rekla i Teodori, ti se raspitaj u inboxu njihove stranice da li mogu da ti posalju obicnom postom. Duze ces cekati da ti stigne posiljka, ali ces manje platiti postarinu.

      Избриши
  7. Happy New Year 2015 ! :)
    www.blog017.blogspot.com
    Kisses from Poland ♥

    ОдговориИзбриши
  8. Beautiful!!

    I am following you on gfc, would you like to follow me back so we can stay in touch?

    http://mypetitecorner.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Mislim da cu i ja poruciti nesto sa njihove stranice!!

    rancicmilena.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Poseti moj blog, nova sam, uzvraćam followe, samo se javite:)♥

    ОдговориИзбриши
  11. Hej, stvarno imas inspirativne postove :)
    Nadam se da ce i tebe nasi postovi barem upola toliko inspirisati kao sto su nas tvoji. :)
    Komentarisi, uzivaj :) http://sami.blog.rs/

    ОдговориИзбриши
  12. Thank you and Happy New Year, too.
    I'll visit your blog. :)

    ОдговориИзбриши
  13. Hey, post ti je super. :)
    Voljela bih da ti uđeš u moj blog, pročitaš post i kažeš mi mišljenje ni koji savjet..

    http://jovanadiaary.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  14. Jaoj odličan post! Oduševila si me.. Kao i tvoj blog.Pahulje su savršene :)

    Poseti i moj blog i ako ti se svidja,komentarisi gahttp://fashionstyleglamfashion.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno, veruj da mene jos vise oduseve ovakvi komentari :) <3
      Poseticu, naravno :)

      Избриши
  15. Post je baš dobar!!! Sve je slatko, pogotovo mi se sviđa hemijska.
    Poseti moj blog:http://beautytipsbymt.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  16. Hvala ti na komentaru na mom blogu! :)
    Uzivaj!
    xoxo
    Ness
    http://nessielicious.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  17. ovo zbilja izgleda preslatko i zanimljivo! Cijeli blog ti se obasjava nekom pozitivnom energijom i smirenošću, samo tako nastavi, svaka čast! I htjela bih da posjetiš i moj, nova sam ovdje :)

    ОдговориИзбриши
  18. Pozdrav :)
    Mnogo volim Srecno Dugmence. Volela bih da procitam post o fotografisanju. To me mnogo zanima a ne znam bas nista o tome kako napraviti pristojnu fotografiju.
    Pokusavam da se sto vise informisem jer planiram da nekad u ovoj godini krenem sopstveni blog. Pravim cestitke i relativno sam dobra u tome. Ali posto nemam blog niko ne zna za moje cestitke :)
    Ako budes imala vremena mozda ces moci da me posavetujes ne samo o fotografisanju (cestitki) nego i kako poceti blog kako izgraditi "publiku" i sl.!? :)
    Hvala za razumevanje i odvojeno vreme!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala i tebi puno na tome sto si odvojila vreme i procitala moj post u celosti. U nekom od narednih postova planiram da napisem kako napraviti kutak za fotografisanje i kako da fotografije ispadnu sto bolje. Nisam ja nikakav profesionalac u tome, vec totalni amater, koji tezi da tu trunku amaterstva podeli na svom blogu. :)

      Избриши
  19. Cao :)
    Mnogo sam odusevljena ovim postom, pre sam cula za stranicu Srećno dugmence ali nisam bila sigurna posto je cela stvar preko interneta, ali mislim da cu nakon ovoga sigurno poruciti nesto odande.
    Posebno mi se svidja kako si uredila svoj blog i zato sto sve izgleda tako profesionalno!

    Bilo bi mi drago ako bi posetila moj blog i zapratila me (i ja tebe pratim), nova sam i imam tek jedan post ali jos nemam citatelja :/
    Hvala u svakom slucaju :)

    ОдговориИзбриши