среда, 21. јануар 2015.

U stilu poznatih: Miranda Kerr ♡

Sreda je, odnosno, vreme je za rubriku 'U stilu poznatih'.
Mada, moram priznati da se i ja još uvek navikavam na novi raspored rubrika.

Malo me je delilo od toga da ovaj post ne završi na blogu danas, jer sam prepuna obaveza. Kao što znate škola je počela, a eto kod nas već nastavnici ispredavali lekcije, pa se moram baciti na učenje.

No, dosađivajući se na fejsu, pronašla sam članak magazina ELLE o Mirandi Kerr.
To mi je poslužilo kao inspiracija za današnji post, tako da sam odmah popunila polje 'Search' na Pinterestu. I da, eto ideje za post. Miranda Kerr je zvezda današnjeg posta. 

Što se tiče stila Mirande Kerr, odnosno stila popularnog Viktorijinog anđela, posmatrajući fotografije zaključujem da su svedenost i jednostavnost odlike njenog stila.

Odevni komadi koji najčešće upotpunjuju njen outfit su uglavnom jeans, oversized kaput i crne helanke ili pantalone.

Lepota: 10
Stil: 10
Ukupna ocena: 10


















Ne zaboravite da popunite anketu u levom gornjem uglu bloga kao i da me zapratite na youtube-u OVDE.

Nadam se da vam dopao post i malo noviji način pisanja ove rubrike, kao i ideja o ocenama. Nestrpljivo čekam vaše komentare i želje o tome koja bi se poznata ličnost mogla naći u sledećem postu. :)



LOVE,
Angelina.

31 коментар:

  1. Svidja mi se njen stil! Odlican izbor! :)

    http://doityourselflady23.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Neverovatno je lepa! Što se tiče stila, veoma se lepo oblači. Bira stvari koje odgovaraju njenoj figuri i koje ume da nosi. Stvarno je prelepa. Odličan post! :) ♥

    Poseti moj blog i učlani se ako želiš : http://march-baby-dreamer.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Od svih zvezda koje si stavljala ova mi je nekako kao ja! Odličan opis! Divim ti se! imaš 74 čitaoca, a bloguješ manje od 3 meseca. Možeš li mi otkriti tajnu XD

    Na mom blogu je sad poseban edition
    http://ivasspecialseciton.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Ja OBOZAVAM njen stil!!

    rancicmilena.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Njen stil je božanstven (da li stil može biti ''božanstven''?!). Kako god,opet ću reći jedno te isto,a to je da obožavam tvoj blog. :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti mnogo! Mnogo mi znaci ovakvo misljenje. :)
      Imala sam dilemu oko ponovnog ubacivanja ove rubrike, jer postovi iz ove rubrike nemaju nesto puno pregleda, ali ja uzivam u pisanju rubrike i drago mi je da se eto bar nekome svidja. :)

      Избриши
  6. Mislim da je njen stil jako jednostavan ali opet sa puno ukusa. :)

    Novi post na blogu!
    ••• vrgov.blogspot.com •••

    ОдговориИзбриши
  7. Meni je Miranda prelijepa,a i njen stil mi se jako svidja.Ideja saa ovim ocjenama je fenomenalna.Za sljedeci post u stilu poznath bi mogla da pises o Taylor Swift jer nju mnoogo volim a i oblaci se ^^,neznam dali si pisala o njoj,ako ne Taylor onda Victoria Justice.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno. :)
      Pogledacu njihov stil pa ako mi se svidi, probacu da pronadjem dovoljno fotografija i onda mozda napisem post o jednoj od njih. Hvala na predlogu. :)

      Избриши
  8. Super post! ;3 Divna je! Stil joj je nevjerovata!
    P.s: Pogledaj i komentariši moj zadnji post ;3

    ОдговориИзбриши
  9. Uf, meni je ona toliko lepa da ne mogu da opisem... Ona i Adriana Lima su mi dve najlepse devojke na svetu haha, mada i dva najlepsa viktorijina andjela (ako se ne varam, i Adriana je viktorijin andjeo?)
    Sve u svemu, lep post i lepe slike! :)
    Svidja mi se.

    girlyworld07.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jeste zaista. U pravu si za Adrianu, mada u poslednje vreme forsiraju Alessandru Ambrosio, a meni ona uopste nema tu neku lepotu, ne kazem da nije lepa, ali jednostavno lepota koju ona poseduje je prosecna.
      Hvala. 😙

      Избриши
  10. Obozavam Miranu i mislim da je prelepa i prezogdna i savrseno se oblaci *-*

    Volela bih da posetite i moj blog: nightchangesteen.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. Odličan post i super slike.
    U sledećem postu možeš pisati o stilu Taylor Swift.
    Poseti moj blog i ako želiš učlani se: http://macteagirl.blogspot.com/?m=0

    ОдговориИзбриши
  12. Samo sam ti dala ideju. Nisam ti ništa naredila ili nešto slično. Samo da znaš da se ne bi ljutila. <3
    Poseti moj blog, ako želiš naravno.
    Link:
    http://macteagirl.blogspot.com/?m=1

    ОдговориИзбриши