субота, 10. октобар 2015.

My favorite celebrities ♡


Verujem da i vi sanjate da vaši poznati miljenici konačno posete Srbiju i održe koncert. Sve tinejdžerke su ili Selenatori, Arianatori, Belieberi i tome slično, ali u mom slučaju, fandomi kojima sam se ja priključila jesu Rihanna Navy i Glambert.
Pa da, malo je reći da ih obožavam.
Kako je do tog 'obožavanja' došlo, pročitajte u nastavku.

Rihanna

Može se reći da Rihannu konstantno slušam i pratim već nekih 5 godina. Kao mala sam obožavala da gledam poljski muzički kanal Viva, na kome su puštali sve popularne pesme. Svaki put kada bi naišla neka Rihannina pesma, ja bih krenula da pevam, skačem, igram... i jednostavno sam shvatila da volim da je slušam. To se nastavilo, i svaka iduća pesma me je oduševljavala, zbog čega sam odlučila da krenem da čitam svaki članak o njoj, priklupljam postere, da nestrpljivo iščekujem svaku novu pesmu i novi album, itd.
I da, evo posle nekoliko godina, i dalje je pratim, i dalje sam nestrpljiva pri svakom njenom novitetu, i bez obzira na to što važi za jednu od zvezda koja ne daje baš dobar primer mladima, meni je ona sasvim uredu, jer se ponaša onako kako želi i radi ono što želi, voleli je drugi ili ne. Ono što još volim kod nje je to kako se oblači. Jednom je izjavila da voli da kupuje stvari koje je teško uskladiti pa joj je to onda izazov. Važi za modnu ikonu, i po mom mišljenju, ona može obući džak ili vreću i to će joj pristajati.
Stvarno ne bih mogla da izdvojim neku  njenu pesmu koja mi je omiljena, jer apsolutno sve obožavam i volim da slušam.



Adam Lambert

Adam... o njemu bih mogla da pišem do sutra jer to nije samo obožavanje njegovih pesama već i njega kao ličnosti.
Sve je počelo kada sam na radiu čula pesmu Ghost Town i istog trenutka se oduševila i zapitala ko to peva. Pretraživala sam i našla da je reč upravo o Adamu, pogledala sam spot i... savršenstvo je pravo. Tek posle kada sam još više pretraživala sam saznala da se zapravo takmičio u American Idol-u i da je stigao do samog kraja ali nažalost nije pobedio. Posle je krenuo da polako ali sigurno gradi svoju karijeru. Napravio je malo dužu pauzu i vratio se sa albumom The Original High, na kome se upravo nalazi pesma o kojoj sam vam pričala. Naravno da sam poslušala ceo album i to je definitivno jedan od albuma na kome ne postoji pesma koja nije sjajna. Juče je izbačen spot za pesmu Another Lonely Night sa tog istog albuma i logično da sam presrećna.
Adam se ponaša apsolutno normlano i nije u oblacima kao neke zvezde. U jednom intervjuu mu je voditeljka priznala da je on najpristojnija zvezda sa kojim je obavila intervju. Gledala sam njegove zabavne trenutke iz 2015. godine, i tada sam shvatila koliko je opušten i jednomrečju savršen.





Pitanje za vas glasi: Koje su vaše omiljene poznate ličnosti?


Do sledećeg posta,
Angelina.

19 коментара:

  1. Pratim Selenu Gomez od serije 'Wizards of Waverly Place' i tu mi se mnogo dopala zato što je bila duhovita idt... Onda je počela da se bavi i muzikom i još više sam je zavolela. Juče je izbacila album 'Revival' i oduševljena sam njime! Nije mi idol, ali je zaista volim i podržavam u svemu što radi, odlična je.
    Pored nje, omiljene poznate ličnosti su mi uglavnom neki animatori, jer i ja volim taj posao, želela bih da postanem animator. Walt Disney i Jennifer Lee, koja je radila na crtanom filmu 'Frozen', su mi super. :) Ne mogu da kažem da su mi omiljene ličnosti, ali su se definitivno istakli od drugih koji se bave istim.
    Ima tu još nekih 'neotkrivenih početnika', da tako kažem, iz Srbije i iako nisu baš poznati, mogu da stanu rame uz rame sa nekim koji su se već probili do selebritija, ako razumeš šta želim da kažem. :))

    Što se tiče Rihanne, njena muzika baš nije moj fazon, ali mi se sviđa kako se oblači i lepa je. :)

    Ovo je sjajna ideja za post, definitivno!

    bluebaby204.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Divan post! I ja jako volim Rihannu, a moje omiljene poznate ličnosti su Selena Gomez, kao i mnoge druge slične njoj. :D ♥

    Romwe wishlist ----------> allforyou23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Jako lep post Angelina!Nisam znala da volis Adama,on je meni skroz cool,ne slusam ga mnogo ali pesma If i had you mi je naj!RiRi naravno mnogo volim,njen stil je jedinstven!
    A sto se tice mojih omiljenih zvezda to bi bili Zendaya i Shawn Mendes :)
    Fashion*is*my*middle*name*

    ОдговориИзбриши
  4. Predivan post, Angelina! ♥ Rihannu takođe obožavam, ima predivan glas i prekul stil. Za Adama nikad nijesam čula, ali sigurno ću istražiti malo o njemu.
    Moje omiljene poznate ličnosti su Madison Beer i Bethany Mota. :)♥

    http://yovannalifebeauty.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Odličan post.:)
    Rihanna aka kraljica.♥

    http://modernhunterss.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  6. Nisam opsednuta poznatim ličnostima ni filmovima, serijama i ostalim iluzijama. Ako bih morala da izdvojim onda bi to bili Jennifer Lewrance kao glumica, a od pevača Beatls!!! Odličan post!

    ОдговориИзбриши
  7. Super post. Rihannu volim također, a za Adama nisam čula dosada. Mislim, ime mi je poznato, ali da sam ga slušala, ne. Mislim da ću početi jer je lik preprezgodan ♥

    ♥ justbewhoyouwantbe.blogspot.com ♥

    ОдговориИзбриши
  8. Super post!!!
    Omiljene poznate licnosti su mi Ariana i Theo James.
    joxykutak.blogspot.com
    myworld2121.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Rijana ima zaista upečatljiv stil, koji mi se jako dopada, a i mnogo mi je lepa :)
    Par njenih pesama po meni nikad neće izaći iz mode, a to su S&M, Love the way you lie i tako dalje :))
    Kod mene je dosta promenljivo to koga redovno pratim. Recimo da obožavam Shay Mitchell, Ashley Benson, Lanu Del Rey.. ☺ Trenutno su mi one omiljene zvezde. Shay najviše volim, zato što smo dosta slične i nekako pronalazim sebe u njoj.
    Girly world

    ОдговориИзбриши
  10. Predivan post:-)
    Volim Rijanine pesme,a za Adama prvi put cujem:3
    Nisam bas u fazonu da budem u fandomu,ali imam par omiljenih licnosti,Avril Lavigne,Eminem,a divim se Kurtu Cobainu i 2Pac-u,iako nisu vise zivi:(
    beyourself2003.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  11. Obozavam Adamovu pesmu Ghost town. Ahhhh takooo je dobra.. A Rihanna kao Rihanna je kraljica..☺♥ Ja sam u filmskim fandomima a ovako najvise i volim glumce.. Mada i Camerona Dallasa ahahah..☺♥

    Na mom blogu je novi post, pa pogledaj.☺
    http://worldarounyo.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  12. Odličan post! <3
    Slažem se sa tobom da Rihanna može obući džaki da će joj to pristajati! <3
    I ja je takođe obožavam. :*
    Adamove pesme su takođe dobre, ali ja ipak više volim Riri <3

    Ukoliko možeš pogledaj moj blog,jer bi mi puno,puno značilo! <3
    http://pinkunicorn710.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  13. Meni su Rijanine pesme vrh!
    Predobre!

    flyovanje.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  14. Jaoo Rihnna je prelepa,i prezgodna! :D ♥
    http://blogofapsycho.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  15. Divan post! :)
    Poseti moj blog i ako ti se svidi ne zaboravi da se uclanis! ;) <3
    http://macteagirl.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  16. Rianna je stvarno talenat što se tiče pevanja i scenski nastupa, mislim da ne postoji onaj ko je nikad nije slušao...
    Ja mnogo volim Madonu i njenu pesmu "Vogue"...divna je.
    Drago mi je što delimo mišljena oko malo stariji pevača...
    A Adam je savršen i pesme su mu stvarno super.
    Ja sam sew prijavila na tvoj blog....

    http://www.modernastreberka.blogspot.rs/ - otvaranje Infiniti book box-a

    ОдговориИзбриши
  17. Rianna je stvarno talenat što se tiče pevanja i scenski nastupa, mislim da ne postoji onaj ko je nikad nije slušao...
    Ja mnogo volim Madonu i njenu pesmu "Vogue"...divna je.
    Drago mi je što delimo mišljena oko malo stariji pevača...
    A Adam je savršen i pesme su mu stvarno super.
    Ja sam sew prijavila na tvoj blog....

    http://www.modernastreberka.blogspot.rs/ - otvaranje Infiniti book box-a

    ОдговориИзбриши